بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

این بو در هر مراسم و موقعیتی کاربرد داشته و احتمالا نظر همه را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

گروه بویایی چوبی، شامل عناصری با روایح چوبی قدرتمند هستند که مولکول ‌های درشتی دارند. مولکول ‌های این عطرها، از اولین اسپری، اعلام حضور می‌کنند و در فراز و فرود عطر، هویت اصلی خود را نمایش می‌دهند. روایح چوبی معمولا نشانگر استواری و تنومندی یک درخت هستند و به همین دلیل، در میان عطرهای مردانه بسیار به کار برده می شوند.

این اسپری برای استفاده در طول روز مناسب تر است؛ اسپری که حس دریانورد خفته درون تان را زنده و همه نگاه را به شما جلب خواهد کرد!  

رنگ مو شرکت مارال یک رنگ مو دائمی به حساب می آید، که میتواند رنگ فعلی موهای شما را تغییر بدهد، آنها را تیره تر و یا روشن تر کند. پوشانندگی رنگ مو مارال برای موهای خاکستری بسیار عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایداری خود را حفظ می کند.

آقایان همه محصولات آقایان لوازم اصلاح آقایان ست آقایان مراقبت پوست آقایان موی آقایان شامپو آقایان

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

نت میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز

در ترکیب این اسپری از مشک و نارنگی استفاده شده و به همین دلیل رایحه اش چوبی و مردانه است. بوی این عطر ماندگاری نسبتا خوبی داشته  اما در پایان روز از بین می رود.  

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

سه مورد از عطر و ادکلن های خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده با طبع گرم هستند که داشتن روایح گلی و میوه‌ای در این سه عطر به سادگی توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و رایحه‌ی رز مشخص‌ترین رایحه‌ای است که در هر سه عطر به خوبی احساس می‌شود.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

این محصول نیز بصورت کیت عرضه شده است و تمام لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه درون این کیت قرار داده شده است.

If you have any sort of concerns concerning where and how you can utilize بهترین عطر مردانه, you could contact us at our site.

عطر مردانه Options

You May Also Like