بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

نمایش بیشتر اشتراک گذاری فیسبوک توییتر لینکداین پینتریست اسکایپ مسنجر مسنجر واتس آپ تلگرام وایبر اشتراک گذاری با ایمیل چاپ بعدی را بخوانید

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

این نوکر ماندگار نیست. ( یادداشت به خط مرحوم دهخدا ).

ازآنجایی‌که اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی استفاده‌شده برای ادکلن های مرغوب و باکیفیت قدری متفاوت است نیاز است قدری برای خرید این محصول هزینه کنید. خرید عطرهای با اسانس های متفاوت و قدری گران‌قیمت سبب متمایزتر شدن شما در جمع خواهد شد. امید است معرفی محصولات برگزیده فوق در راستای یک خرید موفق موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

عطر لیلیوم برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر لیلیوم مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این ادکلن‌ها باید در جای معتدل و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند.

ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

فصل مناسب این عطر مردانه و زنانه، بهار و تابستان است چرا که خنکای عطر باعث می شود تا در گرمای این فصول، حس بهتری داشته باشید. این عطر مردانه و زنانه جزو عطرهایی است که رایحه مشابه کرید اونتوس دارند و البته که نمی توان گفت این رایحه، کپی است بلکه در قامت خود بسی ارزنده و غنی به شمار می آید.

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون…

دقیقا همان ادکلن‌هایی هستند که مشخصات عنوان شده را دارند و با داشتن روایح دلپذیر و طبع گرم در دسته عطر زنانه با پخش بوی عالی قرار می‌گیرند.

عطر مردانه – An Overview

You May Also Like