این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

راهنمای خریدعطر و ادکلن مردانه ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی و ارزان قیمت

رنگ مو شرکت مارال یک رنگ مو دائمی به حساب می آید، که میتواند رنگ فعلی موهای شما را تغییر بدهد، آنها را تیره تر و یا روشن تر کند. پوشانندگی رنگ مو مارال برای موهای خاکستری بسیار عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایداری خود را حفظ می کند.

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

به علت تماسهای مکرر از سوی همکاران و مغازه داران محترم و در راستای رضایت هرچه‌ بیشتر مشتریان عمده، زیرساخت‌هایی جهت پاسخگویی به نیازهای بازار در زمینه فروش عمده عطر ایجاد شده است. توجه داشته باشید که قیمتهایی که بر روی وب سایت عطر لیلیوم نمایش داده شده است صرفا برای خریداران و مشتریانی است که به صورت خرده خرید می نمایند از این رو برای اطلاع از قیمتهای عمده و شرایط فروش با تلفنهای مشاوران سایت از طریق واتساپ تماس حاصل بفرمایید.

رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

این آلبوم پس از مرگ ناصر عبداللهی در زمستان ۱۳۸۵ منتشر شد .

همانطور که می‌دانید الکل قابلیت پرش دارد و وجود آن در عطر و اسانس‌ها باعث از بین رفتن یا به اصطلاح پریدن بوی عطر می‌شود به همین دلیل بهتر است در زمان خرید حتما به این مورد توجه کنید که عطر مورد نظر شما میزان متعادلی از الکل را دارا بوده و حجم اسانس استفاده شده در آن بیشتر از میزان الکل باشد.

رایحه این اسپری ترکیبی بی نظیر از آیتم هایی است که در ساحل اقیانوس یافت می شوند. از تکیلا گرفته تا مشک استوایی، جلبک دریایی و آهک!

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

عطر مردانه – An Overview

You May Also Like