این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

مجموعه عطر تینو با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه توزیع بدون واسطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال و حمایت مدیران مجرب اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر تینو با استفاده از نیروی تخصصی جوان خبره و با اطلاعات به روز دنیا در این حوزه کاری نمود.

می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

متاسفانه ادکلن کرید اونتوس باتوجه به قیمت بالایی که داره اصلا پخش بو و ماندگاری نداره(برخی عنوان میکنند توسط شرکت ریفورموله شده!

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

رایحه پایه: عنبر، گیاه مریم‌گلی، نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو ویرجینیا

آن هم به این خاطر که طیف بوهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. به همین دلیل هر کسی با هر سیلقه ای می تواند اسپری آکس خودش را داشته باشد.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

عطر زنانه با ماندگاری بالا در فروشگاه تایمو شاپ در برند‌های متفاوتی تولید می‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه یکی از نمونه‌های منحصر به فرد آن را خریداری نمایید.

نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

این نت‌ها معمولا ملایم‌تر هستند که تندی نت‌های ابتدایی را از بین می‌برند و به مرور نرم‌تر خواهند شد.

If you have virtually any queries regarding in which and also the best way to employ بهترین عطر مردانه, you’ll be able to e-mail us with our own web-page.

عطر مردانه – An Overview

You May Also Like