میزان ماندگاری نت پایانی در ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت عطر و میزان الکل و روغن استفاده شده در محصول اشاره کرد.

اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب هر فصل را دارید بهتر است به روایح و نت‌های استفاده شده توجه کنید.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

عطر و ادکلن همه محصولات عطر و ادکلن عطر و رایحه زنانه عطر زنانه

عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده را می‌توان در میان روایحی انتخاب کرد که حداقل ماندگاری روزانه داشته باشند و در چند ساعت اول با پخش بوی عالی توجه افراد را به خود جلب کنند.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

یعنی بوی بد باکتری های زیر بغل توسط پری بیوتیک ها خنثی نمی شود. دیور اینکار را به سبک خودش و از طریق قوی تر کردن بوی اسپری انجام می دهد. به عبارتی رایحه این اسپری آنقدر تند و قوی است که بوی بدن و باکتری ها خود به خود خنثی می شود. اگر به دنبال اسپری مردانه با ماندگاری بالا هستید، اسپری دیور سَوِج بهترین گزینه است.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

دوم اینکه آیا از اسپری بدن به عنوان دئودرانت استفاده می کنید؟

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

استفاده از نت‌های میوه‌ای با ترکیب روایح گل و عطر ماندگار مشک و عنبر در این عطر‌ها یادآور باغ‌های بهشتی است که همه در رویاهای شیرین‌مان می‌بینیم.

If you adored this article and you also would like to get more info about خرید عطر مردانه – aranika.com, please visit our own web site.

عطر مردانه Options

You May Also Like