ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

خرید و انتخاب ادکلن مردانه مناسب یکی از مهم‌ترین مسائل برای خوش استایل بودن و شیک پوشی آقایان به شمار می‌رود.

البته در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن است رنگ و بوی عطر بپرد.

به طور حتم تا به امروز ادکلن هایی دیده اید که قیمت های ارزان و گرانی دارند، برخی از ادکلن های ارزان قیمت کیفیت نسبتا خوبی نداشته و نسبت به قیمتی که دارند خریدار را راضی نمی کنند. این مورد در مورد ادلکن های گران قیمت نیز گاها صدق می کند. ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت نیز همواره وجود داشته اند که باید آن ها را شناخت و به کسانی که آن ها را نمی شناسند معرفی کرد تا خرید های خوبی داشته باشند و نسبت به خریدی که انجام می دهند حس رضایت کاملی داشته باشند.

اگرچه رایحه معطری که از شما در فضا پخش می‌شود، مشهود نیست. اما می‌تواند تاثیر بسیاری نسبت به دیدگاه اطرافیانتان بر شخصیت شما داشته باشد.

سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

نت میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز

ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

البته برای فصل پاییز با آب و هوایی که رو به معتدل و گاهی سرما می‌رود انتخاب عطر‌هایی با طبع گرم عاقلانه‌تر است.

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

اکسپلورر (به معنای جستجوگر)،‌ رایحه ای اصیل و طبیعی، پر از ماجراجویی و آزادی است که با روایت کردن سفری به دور دنیا، مردانگی و کاریزما را آشکار می کند. اکسپلورر، رایحه ای برای ماجراجویی و مخاطرات است. اگر شما نیز روحیه ای کاوشگر دارید، مون بلان اکسپلورر می تواند در طول این مسیر، همراه شما باشد.

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

این عطر لاکچری در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته است و به خانم ها و آقایانی که طرفدار طبع خنک و رایحه شیرین هستند، پیشنهاد می شود که حتما این عطر نیش را تست کنند. اصولا در عطرهایی که برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان تولید می شوند، رایحه بیشتر به سمت ذائقه آقایان یا خانم ها پیش می رود. تیزیانا ترنزی اوریون نیز از عطرهایی هست که شاید بیشتر به عنوان یک عطر مردانه شناخته شده باشد هرچند رایحه خنک و سبک آن، مورد پسند همگان قرار می گیرد.

If you have any concerns pertaining to where and how you can utilize خرید بهترین عطر مردانه, you could call us at our own site.

عطر و ادکلن – An Overview

You May Also Like