از همین رو برای فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۹ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است و تا امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را در هر قشری به سمت خود جذب کند. اگر خلق‌وخوی آرام دارید و دوست دارید آرامش را به اطرافیان خود هدیه دهید این عطر برای شما یک انتخاب متمایز به شمار می‌آید.

انتخاب عطر با ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی که طبع معتدل دارد برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به تعویض عطر ندارند و در تمام طول سال می‌خواهند از یک رایحه استفاده نمایند.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

علاوه بر این عوامل دیگری نیز وجود دارند که با توجه به آن‌ها این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از مزیت ادکلن خوشبوی زنانه با ماندگاری بالا بهره‌مند شوید، این نکات شامل موارد زیر هستند:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

در زمان خرید انواع ادکلن و عطر‌های زنانه باید به این نت توجه داشته باشید زیرا در صورتی که نتواند رضایت شما را جلب کند نت‌های بعدی نیز برایتان خوشایند نخواهند بود.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

همانطور که می‌دانید الکل قابلیت پرش دارد و وجود آن در عطر و اسانس‌ها باعث از بین رفتن یا به اصطلاح پریدن بوی عطر می‌شود به همین دلیل بهتر است در زمان خرید حتما به این مورد توجه کنید که عطر مورد نظر شما میزان متعادلی از الکل را دارا بوده و حجم اسانس استفاده شده در آن بیشتر از میزان الکل باشد.

عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است.

عطر اکوا برای اقایان بوده و طبه خنکی دارد که می توان از آن در روز های گرم تابستان و بهار استفاده کرده و نهایت رایحه آن را تجربه کرد. این عطر ایتالیایی در نت اولیه خود رایحه نارنگی ماندارین را پخش می کند و در نت میانی خود رایحه اسانس های بهار نارنج و آب دریا را به مشام خواهد رساند و در نهایت در نت پایانی رایحه صمغ کندر و نعنا هندی را خواهد داشت؛ اگر خواهان عطری ارزان قیمت اما درعین حال خوشبو و با ماندگاری بالا می باشید این عطر می تواند یکی از گزینه های خوب برای شما آقا شیک پوش باشد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

If you have any kind of questions pertaining to where and the best ways to utilize خرید بهترین عطر مردانه, you can call us at our own web-page.

عطر و ادکلن – An Overview

You May Also Like