در نهایت اینکه براوو سیرا در آمریکا تولید می شود؛ از پیدا کردن مواد اولیه گرفته تا تولید و بسته بندی!

پس اگر می خواهید از یک عطر مردانه اورجینال لذت ببرید، حتما برای خرید اونتوس مردانه به فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی قوی در فصل زمستان باید روایح گرم را انتخاب کنید که لذت آن همچون نوشیدن یک فنجان هات چاکلت داغ در سرمای استخوان سوز باشد.

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

معمولا از روایح هل، مرزنجوش، رزماری، فلفل سیاه، بابونه، کاج، جوز هندی، سرو کوهی، اسطوخودوس و روایح مشابه برای تولید نت میانی استفاده می‌شود.

دقت داشته باشید که روایح مذکور در گروه‌های بویایی متفاوت قرار می‌گیرند از این رو برای انتخاب عطر زنانه با ماندگاری بالا باید گروه بویایی مورد نظر خود را بیابید.

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

عطر دیگری که قصد معرفی آن را داریم و در لیست ۷ تایی ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار گرفته است مربوط به برند اکسیس می باشد. این عطر خوشبو در شیشه ای استوانه ای شکل که به رنگ های مختلفی تزئین شده است در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است.

توضیحات بالا رو خوندم برای خرید عمده فقط مغازه یا پیجم رو کجا باید معرفی کنم و چجوری میتونم لیست کارهای عمده رو با قیمت ببینم

از دیگر دلایلی که میشه واستون اورد، آماده شدن این لیست قبل از گرونی های اخیر هستش!

سه مورد از عطر و ادکلن های خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده با طبع گرم هستند که داشتن روایح گلی و میوه‌ای در این سه عطر به سادگی توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و رایحه‌ی رز مشخص‌ترین رایحه‌ای است که در هر سه عطر به خوبی احساس می‌شود.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

آدرس: تهران، خیابان بنی‌هاشم، خیابان رحیمی کلور، کوچه تیزقدم، پلاک ۳۵

Here’s more info regarding بهترین عطر مردانه take a look at our own web-page.

عطر و ادکلن – An Overview

You May Also Like