از همین رو برای فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۹ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است و تا امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را در هر قشری به سمت خود جذب کند. اگر خلق‌وخوی آرام دارید و دوست دارید آرامش را به اطرافیان خود هدیه دهید این عطر برای شما یک انتخاب متمایز به شمار می‌آید.

در این محصولات از نت‌های گلی کم‌تر استفاده می‌شود. خصوصا در عطرهای تلخ مردانه این مورد مشهود است.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

اگر به دنبال ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان بوده باشید غیر ممکن است عطر آزارو ویزیت را ندیده باشید. این عطر که طبع گرمی دارد را می توان در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از آن ها استفاده کرد و از رایحه های تند و تلخ و طبیعتی آن نهایت لذت را برد. این عطر محصول کشور فرانسه می باشد که مخصوص استفاده آقایان می باشد با خرید این عطر می توانید خود را فردی در عین جذابیت و شیکی، بسیار مقتدر و سنگین و جدی جلوه دهید و دوستان و آشنایان خود را با رایحه فوق العاده آن شگفت زده کنید.

کلیه حقوق این سایت ، تصاویر ، محصولات و توضیحات برای فروشگاه اینترنتی ارشاکو محفوظ می باشد.

عطر لیلیوم برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر لیلیوم مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

نت میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز

به سراغ فصل داغ تابستان برویم که تنها افشانه یک عطر معتدل می‌تواند گرمای آن را قابل تحمل کند. در این فصل به دلیل تبخیر بالای آب بدن استفاده از عطر‌های گرم بوی نامطبوعی را تولید می‌کند به علاوه این که عطر‌ها در گرمای تابستان ماندگاری زیادی نخواهند داشت.

• ماندگار ( آلبوم ) • ماندگار ( روزنامه ) • ماندگار ( مجموعه تلویزیونی )

 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از بهترین برند-۱ میلیون از پاکو رابان

به همین دلیل این نوع رایحه‌ها را اغلب به صورت ادوتویلت تولید می‌کنند.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

بنابراین سعی کنید از یک عطر ادکلن خنک مانند این عطر مردانه حتما در بهار و تابستان استفاده کنید تا هم حس عمیق عطر را همانطور که هست درک کنید و هم این روزهای گرم را راحت تر تحمل کنید و چه بسا لذت هم ببرید.

If you adored this article and you would such as to receive more facts pertaining to خرید عطر مردانه kindly visit our webpage.

ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

You May Also Like