اگر هم اهل شب نشینی و مهمانی هستید، بهتر است از ادکلن‌های لایه لایه استفاده کنید، که نت‌هایشان در مراحل مختلف باز می‌شوند.

این خانواده با نت های جذابی که دارد، تجسم ظرافت و مردانگی است و معمولا می توان عطرهای مردانه جذابی را در این میان یافت. خانم ها نیز به صورت فزاینده ای جذب این روایح می شوند. نت های چوبی از چوب صندل گرفته تا سرو، گرم هستند و به خوبی با طراوت رایحه های مرکبات یا معطر ترکیب می شوند. مواد و روایح چوبی ثابت کننده های عالی هستند و برای عطرهای مردانه بسیار مناسب هستند و به بدنه ترکیبات، ماندگاری می بخشند.

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا هچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گرانقیمت گسترش دهد و از همه علاقمندان در این زمینه دعوت به همکاری میکند.

ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

کلیه حقوق این سایت ، تصاویر ، محصولات و توضیحات برای فروشگاه اینترنتی ارشاکو محفوظ می باشد.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

این یک مقالهٔ خرد افغانستان است. می توانید با گسترش آن به ویکی پدیا کمک کنید.

به طور کلی رنگ مو، موهای شما را خشک می کند اما در صورت استفاده بیش از حد از رنگ مو باعث شکنندگی موها شده و بافت مو را ضعیف می کند.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

اصلی، ماندگار، در همه جا حاضر، دارای نفوذ کامل در سرتاسر جهان

عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

If you liked this article and you would certainly like to receive additional details pertaining to خرید بهترین عطر مردانه kindly go to our own website.

ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

You May Also Like