شما همکار گرامی میتوانید برندهای پرفروش مانند ادکلن لالیک – ادکلن ورساچه – ادکلن بولگاری و ادکلن دیور و شنل را در لیلیوم بیابید. ضمنا ادکلن های کمیاب و نایاب و دیسکانتیو را براحتی میتوانید نزد ما بیابید.

ماندگار (آلبوم). ماندگار نام یک آلبوم موسیقی اثر ناصر عبداللهی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه شده و دارای ۱۰ آهنگ است.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

به طور کلی عطرها دارای سه طبع معتدل، گرم و خنک هستند که هر یک از آن‌ها برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع یکی از معیار‌های اصلی برای خرید ادکلن زنانه با خط بوی بالا، انتخاب طبع درست آن است، پس بهتر است خانم ها در ۶ ماهه اول سال به سراغ عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا و در ۶ ماهه دوم سال از ادکلن‌هایی با طبع گرم استفاده نمایید.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

لینکهای مفید: عطر و ادکلن – خرید عطر و ادکلن – خرید عطر و ادکلن اصل – ادکلن لالیک 

ترکیب برخی روایح با هم یک بوی رویایی و منحصر به فرد ایجاد خواهد کرد که به خوبی توجه خانم‌ها را جلب می‌کند؛ یعنی ترکیب بی نظیر از چند رایحه که قابل استفاده در فصول مختلف هستند.

به همین دلیل این نوع رایحه‌ها را اغلب به صورت ادوتویلت تولید می‌کنند.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

این نت‌ها معمولا ملایم‌تر هستند که تندی نت‌های ابتدایی را از بین می‌برند و به مرور نرم‌تر خواهند شد.

If you cherished this article and also you would like to get more info concerning خرید عطر مردانه nicely visit the internet site.

ماندگاری بالا Options

You May Also Like