خب به سراغ حال و هوای عاشقانه پاییز برویم که با انتخاب خاص‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی می‌تواند تا ابد یادآور شما برای پارتنر و زوج عاطفی‌تان باشد.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

گروه بویایی چوبی، شامل عناصری با روایح چوبی قدرتمند هستند که مولکول ‌های درشتی دارند. مولکول ‌های این عطرها، از اولین اسپری، اعلام حضور می‌کنند و در فراز و فرود عطر، هویت اصلی خود را نمایش می‌دهند. روایح چوبی معمولا نشانگر استواری و تنومندی یک درخت هستند و به همین دلیل، در میان عطرهای مردانه بسیار به کار برده می شوند.

اگر به دنبال ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان بوده باشید غیر ممکن است عطر آزارو ویزیت را ندیده باشید. این عطر که طبع گرمی دارد را می توان در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از آن ها استفاده کرد و از رایحه های تند و تلخ و طبیعتی آن نهایت لذت را برد. این عطر محصول کشور فرانسه می باشد که مخصوص استفاده آقایان می باشد با خرید این عطر می توانید خود را فردی در عین جذابیت و شیکی، بسیار مقتدر و سنگین و جدی جلوه دهید و دوستان و آشنایان خود را با رایحه فوق العاده آن شگفت زده کنید.

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

مطلب “۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت بین ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومان” در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه و گردآوری شده است.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

البته باید توجه داشته باشید که برای تمام فصول نمی‌توانید از یک عطر خاص استفاده کنید مگر اینکه در میان مدل‌های متفاوت، یک رایحه با ماندگاری بالا و طبع معتدل خریداری نمایید. با توجه به این که عطر زنانه با ماندگاری بالا تنها توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شود پس بدون شک در میان مدل‌های متفاوت می‌توانید عطری برای تمام فصول پیدا کنید.

معمولا هر عطر ۳ نت ابتدایی، میانی و پایانی دارد که در هر نت می‌توانید یک رایحه خاص را استنشاق کنید.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

In case you cherished this short article as well as you wish to obtain more details concerning خرید بهترین عطر مردانه i implore you to go to the site.

ماندگاری بالا Options

You May Also Like