در نهایت اینکه براوو سیرا در آمریکا تولید می شود؛ از پیدا کردن مواد اولیه گرفته تا تولید و بسته بندی!

دقت داشته باشید که این عطر‌ها به دلیل داشتن طبع گرم و معتدل برای فصول مختلف سال مناسب هستند به همین دلیل اگر قصد خرید عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی را دارید باید به گزینه طبع آن توجه داشته باشید.

می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

نکته مهم و قابل توجه در نگهداری عطرها، محل قرار دادن آن‌ها است. مثلا برخی از افراد عطر خود را در توالت و کنار سایر لوازم بهداشتی خود قرار می‌دهند که این کار باعث رطوبت‌گیری عطر و شکستن مولکول‌های آن می‌شود و در نهایت تغییر رنگ و از بین رفتن میزان پخش بوی آن را به دنبال خواهد داشت.

به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

اسانس پایه: برگ درخت نارنج، صمغ گالبانیوم، چوب صندل سفید و مشک

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

رایحه اش با داشتن چندین لایه، از نوتس های پایه چوب صدر و مشک و عنبر شروع می شود و تا نوتس های اصلی برگ های سبز سیب پیش می رود.

البته باید توجه داشته باشید که برای تمام فصول نمی‌توانید از یک عطر خاص استفاده کنید مگر اینکه در میان مدل‌های متفاوت، یک رایحه با ماندگاری بالا و طبع معتدل خریداری نمایید. با توجه به این که عطر زنانه با ماندگاری بالا تنها توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شود پس بدون شک در میان مدل‌های متفاوت می‌توانید عطری برای تمام فصول پیدا کنید.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

این رنگ مو، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن به موهای شما می دهد. این محصول از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ایی دارد که برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که چون این رنگ بسیار روشن است به یک آرایش گرم و پر رنگ احتیاج دارد تا بتواند بخوبی جلوه کند و خودش را نشان بدهد.

چشم انداز مندلیف، تولید رایحه های با کیفیت برای تمام اقشار و تولید رایحه های خاص برای افراد خاص است.

If you liked this short article in addition to you wish to receive details relating to عطر مردانه (aranika.com) kindly visit the web page.

ماندگاری بالا Options

You May Also Like