۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

این عطر که دارای طبع خنکی می باشد رایحه ای تند و گرم و شیرین و خوراکی را دارد.

در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضی از اسپری ها دئودرانت هم هستند. دئودرانت ها در ترکیب خود پری بیوتیک دارند؛ موادی که کمک می کند تا بوی بد باکتری های زیر بغل خنثی شود.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

آن هم به این خاطر که طیف بوهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. به همین دلیل هر کسی با هر سیلقه ای می تواند اسپری آکس خودش را داشته باشد.

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

جالب ترین روش کاشت موی طبیعی بدون تیغ و جراحی توسط کره ای ها!

از دیگر دلایلی که میشه واستون اورد، آماده شدن این لیست قبل از گرونی های اخیر هستش!

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

هجابندی گفت: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۰۸:۲۲ ولی کرید اونتوس یچیز دیگه ست

If you have any sort of inquiries concerning where and how you can use خرید عطر مردانه, you can contact us at our own web-page.

ماندگاری بالا Options

You May Also Like