اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

این خانواده با نت های جذابی که دارد، تجسم ظرافت و مردانگی است و معمولا می توان عطرهای مردانه جذابی را در این میان یافت. خانم ها نیز به صورت فزاینده ای جذب این روایح می شوند. نت های چوبی از چوب صندل گرفته تا سرو، گرم هستند و به خوبی با طراوت رایحه های مرکبات یا معطر ترکیب می شوند. مواد و روایح چوبی ثابت کننده های عالی هستند و برای عطرهای مردانه بسیار مناسب هستند و به بدنه ترکیبات، ماندگاری می بخشند.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا یک اسپری بدن خوب نه تنها خوشبو کننده است، بلکه بوی بدن شما را هم خنثی می کند. حالا این سوال پیش می آید که کدام یک از اسپری ها تا این حد با کیفیت هستند؟ با ما در ادامه این مطلب از مد و زیبایی سایت مینویسم همراه باشید تا بهترین اسپری های مردانه روز دنیا با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم.

این محصولات با قیمت بسیار مناسب در تایموشاپ موجود هستند که می‌توانید با صرف هزینه کم یکی از مدل‌های متفاوت آن را خریداری کنید.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

در حالی که نت اسطوخودوس که به طور خاص ساخته شده است، قبل از قرار گرفتن در پایه کهربایی به قلب می آید، تا پایانی متمایز داشته باشد.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

دوم اینکه آیا از اسپری بدن به عنوان دئودرانت استفاده می کنید؟

هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

اکسپلورر (به معنای جستجوگر)،‌ رایحه ای اصیل و طبیعی، پر از ماجراجویی و آزادی است که با روایت کردن سفری به دور دنیا، مردانگی و کاریزما را آشکار می کند. اکسپلورر، رایحه ای برای ماجراجویی و مخاطرات است. اگر شما نیز روحیه ای کاوشگر دارید، مون بلان اکسپلورر می تواند در طول این مسیر، همراه شما باشد.

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون…

این عطر لاکچری در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته است و به خانم ها و آقایانی که طرفدار طبع خنک و رایحه شیرین هستند، پیشنهاد می شود که حتما این عطر نیش را تست کنند. اصولا در عطرهایی که برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان تولید می شوند، رایحه بیشتر به سمت ذائقه آقایان یا خانم ها پیش می رود. تیزیانا ترنزی اوریون نیز از عطرهایی هست که شاید بیشتر به عنوان یک عطر مردانه شناخته شده باشد هرچند رایحه خنک و سبک آن، مورد پسند همگان قرار می گیرد.

If you adored this post and you would certainly such as to obtain additional facts relating to خرید بهترین عطر مردانه kindly see the site.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like