۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون…

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

چه خوشمان بیاید یا نه، رنگ مو عوارض خفیفی به دنبال دارد، حال اگر از یک رنگ موی نامرغوب نیز استفاده کینم ممکن سلامت موها به خطر بیوافتد.

معمولا نت اول ترکیبی از نت‌های دیگر را نیز در بر دارد، البته دقت داشته باشید که نت ابتدایی کمی تیز و تند است اما نت‌های بعدی با ملایمت و نرمی بیشتری همراه هستند.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like