پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

این نت با داشتن مولکول‌های قوی و ماندگار یکی از بهترین و ایده آل‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که علاقه زیادی به عطر زنانه با ماندگاری بالا و با پخش بوی بالا دارند.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

همچنین رایحه آن به دلیل بهره گرفتن از اسانس‌های متفاوت قدری تند و در برخی مواقع شیرین است. اگر می‌خواهید در کنار رایحه خوش یک تصویرسازی زیبا را با این عطر بی‌نظیر روی میز توالت خود شاهد باشید به شما توصیه می‌کنیم دلچه را خریداری کنید.

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

نت میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت ابتدایی را فقط شما حس خواهید کرد چرا که با اولین افشانه و نشستن روی پوست خود را نشان می‌دهد. به علاوه این که در ترکیبات این نت مولکول‌هایی هستند که در تماس با پوست به سرعت تبخیر می‌شوند.

نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است.

برای مثال عطر زنانه با ماندگاری بالا و با پخش بوی عالی روایح شیرین و معتدل دارد؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل ماندگاری عطر و معرفی ۱۲ مدل برتر بپردازیم.

این محصول نیز بصورت کیت عرضه شده است و تمام لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه درون این کیت قرار داده شده است.

If you have any sort of concerns relating to where and ways to use بهترین عطر مردانه; aranika.com,, you could contact us at the web page.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like