ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ست عطر و رایحه مد و اکسسوری همه محصولات مد و اکسسوری زیورآلات طلا دستبند طلا

با تبخیر نت ابتدایی به سادگی می‌توانید روایحی که در نت میانی نهفته شده‌اند را حس کنید. در تولید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا نت‌های میانی اهمیت زیادی دارند و به نوعی می‌توان گفت که پایه اصلی بو و رایحه عطر شما خواهد بود.

در حالی که نت اسطوخودوس که به طور خاص ساخته شده است، قبل از قرار گرفتن در پایه کهربایی به قلب می آید، تا پایانی متمایز داشته باشد.

ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

اصلی، ماندگار، در همه جا حاضر، دارای نفوذ کامل در سرتاسر جهان

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

بهتر است رایحه‌ای که از شما در فضا منتشر می‌شود، به خوبی گویای شخصیت اصلی خودتان باشد.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

When you loved this short article and you wish to receive much more information relating to خرید عطر مردانه please visit the web page.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like