ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان همیشه وجود داشته و دارند منتهی باید دانست و از فروشگاه مطمئنی آن ها را خریداری کرد. همواره در هر مجلسی باید ادکلن خاصی استفاده کرد چرا که برای مثال ادکلنی که در قرار های عاشقانه مورد استفاده قرار می گیرد، نمی تواند با ادکلن های مجالس رسمی یکی باشد؛ چرا که در قرار های عاشقانه اصولا عطر هایی استفاده می شود که آرام بخش بوده باشد و در مجالس رسمی از ادکلن هایی که حس اقتدار و جدیت داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد؛ حال برخی از این ادلکن ها که رایحه خوب و ماندگاری بالایی دارند گران قیمت می باشند و خرید آن ها برای هر کسی مقدور نمی باشد.

مجموعه عطر تینو با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه توزیع بدون واسطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال و حمایت مدیران مجرب اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر تینو با استفاده از نیروی تخصصی جوان خبره و با اطلاعات به روز دنیا در این حوزه کاری نمود.

این عطر که دارای طبع خنکی می باشد رایحه ای تند و گرم و شیرین و خوراکی را دارد.

ماندگار (روزنامه). ماندگار روزنامهٔ چاپ افغانستان است، با تیراژ ۵٬۰۰۰ نسخه در روز که در کابل و دگر شهرهای بزرگ افغانستان بخش می شود. • وبگاه رسمی روزنامه

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

جالب ترین روش کاشت موی طبیعی بدون تیغ و جراحی توسط کره ای ها!

نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

بوی این اسپری ها نسبتا با کیفیت بوده و یک روز دوام می آورد. تمام اسپری های آف کورت در آمریکا تولید شده و پری بیوتیک دارند، پس بوی بد باکتری بدن شما را خیلی خوب کنترل می کنند.

رایحه اولیه: پرتقال خونی، فلفل قرمز شیرین، لیموترش، هل و دانه سرو کوهی

این عطر لاکچری در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته است و به خانم ها و آقایانی که طرفدار طبع خنک و رایحه شیرین هستند، پیشنهاد می شود که حتما این عطر نیش را تست کنند. اصولا در عطرهایی که برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان تولید می شوند، رایحه بیشتر به سمت ذائقه آقایان یا خانم ها پیش می رود. تیزیانا ترنزی اوریون نیز از عطرهایی هست که شاید بیشتر به عنوان یک عطر مردانه شناخته شده باشد هرچند رایحه خنک و سبک آن، مورد پسند همگان قرار می گیرد.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like