بدون شک یکی از مهم‌ترین نکات تاثیرگذار در ماندگاری عطر زنانه، نت‌های به کار رفته در آن است. همانطور که می‌دانید در تولید انواع عطر و ادکلن از نت‌ها متفاوتی استفاده می‌شود که روایحی را تشکیل و در گام‌های مختلف، خود را نشان می‌دهد.

در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

در این فصل که آب و هوا معتدل است استفاده از انواع عطر‌های گرم و سرد امکان‌پذیر خواهد بود حتی می‌توانید از ادکلن‌های زنانه با طبع معتدل استفاده نمایید.

ضمن تشکر از وقتی که برای معرفی ادکلن ها دارید و در نظر داشتن اینکه بخش زیادی از انتخاب ادکلن برای هر فردی میتونه سلیقه ای باشه

به طور کلی عطرها دارای سه طبع معتدل، گرم و خنک هستند که هر یک از آن‌ها برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع یکی از معیار‌های اصلی برای خرید ادکلن زنانه با خط بوی بالا، انتخاب طبع درست آن است، پس بهتر است خانم ها در ۶ ماهه اول سال به سراغ عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا و در ۶ ماهه دوم سال از ادکلن‌هایی با طبع گرم استفاده نمایید.

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

این عطر مردانه با نت هایی از اسطوخودوس و سیب آغاز و با ترکیباتی که شامل چرم می شود، پایان می یابد. این عطر مردانه، رایحه بسیار ناب و خاصی دارد و می تواند به عنوان یک عطر مردانه روزانه جزو انتخاب های برتر شما باشد.

امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

البته برای فصل پاییز با آب و هوایی که رو به معتدل و گاهی سرما می‌رود انتخاب عطر‌هایی با طبع گرم عاقلانه‌تر است.

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

رایحه این اسپری ترکیبی بی نظیر از آیتم هایی است که در ساحل اقیانوس یافت می شوند. از تکیلا گرفته تا مشک استوایی، جلبک دریایی و آهک!

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پیور اینستینکت تحریک کننده با فرمون…

اخبار برندها دسته بندی نشده راهنمای خرید عطر عطر سلبریتی ها و مشاهیر متفرقه نت و رایحه نقد و بررسی

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like