از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : پوشش دهی ۱۰۰٪، حفاظت از موها در برابر اشعه های مضر خورشید، حاوی روغن ارگان، ایجاد لطافت و نرمی در مو و همینطور ماسک تثبیت کننده رنگ مو اشاره کرد.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پیگیری سفارش خریدهای من پروفایل من علاقه مندی من اعتبار مجازی من ثبت خدمات پس از فروش خروج

پیشنهاد ویژه آرایشی همه محصولات آرایشی آرایش صورت کرم پودر

اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

رنگ موی زی فام یک محصول با ارزش خرید بالا می باشد که حتی مشکل پسند ترین آدم ها را نیز راضی می کند. این محصول بصورت کیت و پکیج کامل به بازار عرضه شده تا شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه موهای خود را در خانه رنگ کنید.

این رنگ مو حاوی ترکیبات روغن آرگان، روغن هسته ی انگو، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده های و حالت دهنده های مو می باشد، که باعث درخشندگی و حفظ سلامت بیشتر موهای شما می شود.

(دِ ) (ص فا. ) ۱ – کسی که در جایی اقامت (دایم یا طولانی ) کند. ۲ – پایدار، ماندنی .

فصل مناسب این عطر مردانه و زنانه، بهار و تابستان است چرا که خنکای عطر باعث می شود تا در گرمای این فصول، حس بهتری داشته باشید. این عطر مردانه و زنانه جزو عطرهایی است که رایحه مشابه کرید اونتوس دارند و البته که نمی توان گفت این رایحه، کپی است بلکه در قامت خود بسی ارزنده و غنی به شمار می آید.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like