از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : پوشش دهی ۱۰۰٪، حفاظت از موها در برابر اشعه های مضر خورشید، حاوی روغن ارگان، ایجاد لطافت و نرمی در مو و همینطور ماسک تثبیت کننده رنگ مو اشاره کرد.

علاوه بر این استفاده از عصاره‌های میوه‌ای و چوبی به همراه وانیل و کاکائو از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این ادکلن‌ها به شمار می‌آید.

هنگام انتخاب بهترین رنگ مو، رنگ پوست شما مهم‌ترین عامل در این انتخاب است. از آنجایی که موهای شما دقیقاً در کنار صورت شما قرار دارند، انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند چهره شما را روشن‌تر و یا براق‌تر نشان بدهد و چهره شما سال‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

اسانس میانی : اسطوخودوس , , فلفل صورتی , لامی خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی

امکان ارجاع و باز پرداخت وجه بی هیچ قید و شرط، تضمینی است برای خریدی راحت و مطمئن که با امکان انتخاب از میان صدها برند معتبر همچون لالیک ، هرمس ، بولگاری ، شنل ، تام فورد، کلوین کلین ، کرید ، دیور و آرامیس و همچنین عطرهای مردانه معرفی چون عطر مردانه بلو شنل ، ادکلن مردانه وود ، عطر مردانه شنل الور ، ادکلن مردانه وان میلیون ، ادوپرفیوم کرید اونتوس فراهم گردیده است.

( صفت ) . ۱- کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند . ۲- پایدار ماندنی .

یعنی بوی بد باکتری های زیر بغل توسط پری بیوتیک ها خنثی نمی شود. دیور اینکار را به سبک خودش و از طریق قوی تر کردن بوی اسپری انجام می دهد. به عبارتی رایحه این اسپری آنقدر تند و قوی است که بوی بدن و باکتری ها خود به خود خنثی می شود. اگر به دنبال اسپری مردانه با ماندگاری بالا هستید، اسپری دیور سَوِج بهترین گزینه است.

این عطر مردانه مرکباتی روایحی تازه دارد که می تواند فرحبخش روح شما باشد. زرجف کازاموراتی مفیستو طبع خنک دارد و این خنکا را می توان از روی رنگ آبی جعبه این عطر مردانه و شیشه لوکس آن نیز متوجه شد. این عطر مردانه نیش،رایحه شیرین دارد و به عنوان یک عطر خنک و شیرین برای استفاده در بهار و تابستان بسیار مناسب و شایسته است.

ماندگارترین ادکلن مردانه عطری است از دیار ایالات‌متحده که در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شده است. این عطر طبعی معتدل دارد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرارگرفته است. در کل این عطر به اتحاد تضادها شهرت دارد که برازندگی بی‌قاعدگی را در هم می‌آمیزد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار دارد و برای فصول سرد شما محصولی ایده ال به شمار می‌آید.

از دیگر دلایلی که میشه واستون اورد، آماده شدن این لیست قبل از گرونی های اخیر هستش!

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

رایحه اولیه: پرتقال خونی، فلفل قرمز شیرین، لیموترش، هل و دانه سرو کوهی

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like