با خرید این عطر شما فردی جذاب و مقتدر به نظر خواهید رسید.

برند فراری یکی از برند هایی می باشد که کم تر کسی پیدا می شود که نام فراری را نشنیده باشد. این عطر نیز که قیمتی ما بین ۱۵۰-۲۰۰ هزار تومانی دارد در نت اولیه خود رایحه پرتغال خونی، لیمو شیرین ، اسطوخودوس را خواهد داشت و سپس با ترکیب شدن آن در نت میانی با رایحه های هنداونه، سیب سبز، و آویشن رایحه ای میوه ای و گیاهی را پخش خواهد کرد که تداعی کننده یک روز عالی در طبیعت می باشد.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

عطر و ادکلن همه محصولات عطر و ادکلن عطر و رایحه زنانه عطر زنانه

پس اگر میز آرایش شما درست روبروی پنجره است و آفتاب به طور مستقیم به عطر می‌تابد باید به مرور منتظر فاسد شدن آن باشید.

آقایان همه محصولات آقایان لوازم اصلاح آقایان ست آقایان مراقبت پوست آقایان موی آقایان شامپو آقایان

معمولا برای تولید انواع بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی از روایح گلی، گیاهی، میوه‌ای و…. استفاده می‌شود.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

البته توجه داشته باشید که اینها تنها روایح کاربردی در تولید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند و روایح خاص و منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارند که مورد توجه افراد خاص قرار می‌گیرند.

از دیگر دلایلی که میشه واستون اورد، آماده شدن این لیست قبل از گرونی های اخیر هستش!

این را به یاد داشته باشید که عطرها در فصول سرد سال ماندگاری بیشتری را از خود به تصویر می‌کشند. رایحه ترش و شیرین این عطر با هر روحیه‌ای سازگاری دارد و این مهم به دلیل بهره گرفتن ازگل‌های شرقی و ادویه‌های هندی است.

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

If you loved this short article and you would such as to obtain additional info relating to عطر مردانه (aranika.com) kindly browse through the web page.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like