ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان همیشه وجود داشته و دارند منتهی باید دانست و از فروشگاه مطمئنی آن ها را خریداری کرد. همواره در هر مجلسی باید ادکلن خاصی استفاده کرد چرا که برای مثال ادکلنی که در قرار های عاشقانه مورد استفاده قرار می گیرد، نمی تواند با ادکلن های مجالس رسمی یکی باشد؛ چرا که در قرار های عاشقانه اصولا عطر هایی استفاده می شود که آرام بخش بوده باشد و در مجالس رسمی از ادکلن هایی که حس اقتدار و جدیت داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد؛ حال برخی از این ادلکن ها که رایحه خوب و ماندگاری بالایی دارند گران قیمت می باشند و خرید آن ها برای هر کسی مقدور نمی باشد.

در این محصولات از نت‌های گلی کم‌تر استفاده می‌شود. خصوصا در عطرهای تلخ مردانه این مورد مشهود است.

محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

این اسپری برای استفاده در طول روز مناسب تر است؛ اسپری که حس دریانورد خفته درون تان را زنده و همه نگاه را به شما جلب خواهد کرد!  

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مورد توجه قرار بگیرد، میزان الکلی است که در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. با وجود اینکه الکل قابلیت پخش بو دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در پخش شدن اسانس میوه، گل و سایر خوشبو کننده‌ها داشته باشد اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است حساسیت‌های پوستی یا تنفسی را به همراه داشته باشد.

پیشنهاد میدهم اگر قصد معرفی برترین ها را دارید اینکار رابدون در نظر داشتن موجودی فروشگاه و انبار شرکت خودتون انجام دهید. ممنونم

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

• ماندگار ( آلبوم ) • ماندگار ( روزنامه ) • ماندگار ( مجموعه تلویزیونی )

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید.

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

نوتس های پایه ای در این اسپری درخت تانکا و چوب صندل هستند.

دقیقا همان ادکلن‌هایی هستند که مشخصات عنوان شده را دارند و با داشتن روایح دلپذیر و طبع گرم در دسته عطر زنانه با پخش بوی عالی قرار می‌گیرند.

In the event you loved this short article and you would like to receive more details about عطر مردانه (https://aranika.com/category/%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87) kindly visit our web site.

عطر مردانه – An Overview

You May Also Like