این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

این نت با داشتن مولکول‌های قوی و ماندگار یکی از بهترین و ایده آل‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که علاقه زیادی به عطر زنانه با ماندگاری بالا و با پخش بوی بالا دارند.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

عبدول جمالی گفت: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۵:۲۶ عطر امواج عالی

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

ست عطر و رایحه مد و اکسسوری همه محصولات مد و اکسسوری زیورآلات طلا دستبند طلا

رنگ موی مدل اکسلنس لورآل به خوبی از موها در برابر آسیب ها محافظت می کند. سری رنگ‌های متوسط مایل به تیره‌ی این شرکت بدون هیچ صدمه ایی به ساختمان و بافت مو آن را روشن کرده و با پوشش کامل و بی نقصی که دارد بطور کامل موهای شما را پوشش داده و شما بی نیاز از مراجعه به سالن های آرایشی می کند.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

این محصول از شرکت گارینه با پایه رنگ بلوند روشن یک جلوه بسیار زیبا و دلنشین را به موهای شما هدیه می دهد.این محصول نیز بصورت کیت عرضه می شود که تمام ابزار مورد نیاز برای رنگ کردن مو در کیت آن قرار داده شده است.

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای مردانه از اسانس‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. از همین رو ماندگاری آن‌ها متناسب با اسانس‌های به کار گرفته‌شده و متریال باکیفیت تفاوت دارد. شما می‌توانید برای خود بر اساس سلیقه‌تان محصولی ایده ال را تهیه کنید. عطرهای تند و تلخ، عطرهای شیرین و خنک، عطرهای گرم و شیرین مردانه و زنانه و ده‌ها رایحه دیگر برای شما بر اساس خلقیاتتان در نظر گرفته‌شده است.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

ادکلن‌های معطر که ماندگاری فوق العاده‌ای دارند و در حین حس لطافت و خنکی می‌توانید به گرمای دل انگیز آن نیز پی ببرید.

عطر و ادکلن – An Overview

You May Also Like