بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

انتخاب عطر با ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی که طبع معتدل دارد برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به تعویض عطر ندارند و در تمام طول سال می‌خواهند از یک رایحه استفاده نمایند.

گروه بویایی چوبی، شامل عناصری با روایح چوبی قدرتمند هستند که مولکول ‌های درشتی دارند. مولکول ‌های این عطرها، از اولین اسپری، اعلام حضور می‌کنند و در فراز و فرود عطر، هویت اصلی خود را نمایش می‌دهند. روایح چوبی معمولا نشانگر استواری و تنومندی یک درخت هستند و به همین دلیل، در میان عطرهای مردانه بسیار به کار برده می شوند.

این اسپری برای استفاده در طول روز مناسب تر است؛ اسپری که حس دریانورد خفته درون تان را زنده و همه نگاه را به شما جلب خواهد کرد!  

همچنین رایحه آن به دلیل بهره گرفتن از اسانس‌های متفاوت قدری تند و در برخی مواقع شیرین است. اگر می‌خواهید در کنار رایحه خوش یک تصویرسازی زیبا را با این عطر بی‌نظیر روی میز توالت خود شاهد باشید به شما توصیه می‌کنیم دلچه را خریداری کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه آرایشی همه محصولات آرایشی آرایش صورت کرم پودر

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

البته توجه داشته باشید که اینها تنها روایح کاربردی در تولید عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند و روایح خاص و منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارند که مورد توجه افراد خاص قرار می‌گیرند.

البته باید توجه داشته باشید که برای تمام فصول نمی‌توانید از یک عطر خاص استفاده کنید مگر اینکه در میان مدل‌های متفاوت، یک رایحه با ماندگاری بالا و طبع معتدل خریداری نمایید. با توجه به این که عطر زنانه با ماندگاری بالا تنها توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شود پس بدون شک در میان مدل‌های متفاوت می‌توانید عطری برای تمام فصول پیدا کنید.

رنگ مو یک ماده شیمیایی است که اگر از نوع مرغوب و باکیفیتی نباشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به موها شود و علاوه بر این ماندگاری خوبی نیز نداشته باشد.

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

هجابندی گفت: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۰۸:۲۲ ولی کرید اونتوس یچیز دیگه ست

If you liked this posting and you would like to obtain more information with regards to عطر مردانه – aranika.com, kindly check out our web site.

ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

You May Also Like