خب به سراغ حال و هوای عاشقانه پاییز برویم که با انتخاب خاص‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی می‌تواند تا ابد یادآور شما برای پارتنر و زوج عاطفی‌تان باشد.

پس اگر می خواهید از یک عطر مردانه اورجینال لذت ببرید، حتما برای خرید اونتوس مردانه به فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

رنگ مو شرکت مارال یک رنگ مو دائمی به حساب می آید، که میتواند رنگ فعلی موهای شما را تغییر بدهد، آنها را تیره تر و یا روشن تر کند. پوشانندگی رنگ مو مارال برای موهای خاکستری بسیار عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایداری خود را حفظ می کند.

سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

اسانس پایه: برگ درخت نارنج، صمغ گالبانیوم، چوب صندل سفید و مشک

رایحه پایه: قند، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، چوب کشمیر، جیر، چرم و کهربا

پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

آمبر لثر از آن اسپری های خوشبویی است که همه سرها را به سمت شما برمی گرداند. به جرات می توان ادعا کرد که اسپری آمبر لِثِر از تام فورد، یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا می باشد. مطالب پیشنهادی : ایده برای کادو شب یلدا داماد

این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

فصل مناسب این عطر مردانه و زنانه، بهار و تابستان است چرا که خنکای عطر باعث می شود تا در گرمای این فصول، حس بهتری داشته باشید. این عطر مردانه و زنانه جزو عطرهایی است که رایحه مشابه کرید اونتوس دارند و البته که نمی توان گفت این رایحه، کپی است بلکه در قامت خود بسی ارزنده و غنی به شمار می آید.

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ تولید شد. لالیک وایت یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در بین محصولات برند لالیک است. این عطر مردانه با رایحه ملایم و خنکی که دارد و با قیمت بسیار مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار و تابستان باشد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

If you cherished this report and you would like to acquire extra details regarding خرید بهترین عطر مردانه kindly stop by our internet site.

ماندگاری بالا Secrets

You May Also Like